sobota, 17 września 2016

Q&A

Hej ! Tak a więc, jak obiecywałam tydzień temu, zrobię Q&A. I piosenką tygodnia jest "lost on you" LP https://www.youtube.com/watch?v=B10Xe5Gm5cY
Dobra przejdźmy do Q&A
1. Jaki zawód chciałabyś wykonywać w przyszłości?
Najbardziej chciałabym być piosenkarką.

2. Jakie jest twoje największe marzenie?
Hmm...moim największym marzeniem jest kiedyś spotkać Shawna Mendesa <3

3. Jakiego dnia najbardziej nie lubisz?
Właściwie to nie wiem, bo wcześniej wręcz nienawidziłam poniedziałku, bo wtedy trzeba było iść do szkoły, a weekend taki krótki, ale teraz to chyba niedziela. No bo teraz w poniedziałek zaczynam fakultetem, który bardzo lubię, a więc.

4. Co robisz w wolnej chwili?
Najczęściej przeglądam fb, śpiewam (jak nikogo nie ma w domu)

5. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Tak naprawdę to było tak, że pomagałam mojej przyjaciółce założyć bloga ( BLOG MOJEJ BFF ) a potem sobie pomyślałam, że może ja też bym założyła. No i tak to było.

6. Jak sobie radzisz w szkole?
No całkiem nieźle. Już dostałam parę ocen (na szczęście pozytywnych) poznałam nowych ludzi... I na początku szczerze myślałam, że z nikim się nie zaprzyjaźnię, ale się myliłam.

7.  Ulubiony przedmiot w szkole?
Angielski

8.  Masz rodzeństwo?
Tak, mam o siedem lat starszego brata.

9. Ulubiony miesiąc?
Maj

10. Ulubiona pora roku, dlaczego?
Zdecydowanie lato, ponieważ nie ma szkoły xd

11. Ulubiony zespół muzyczny?
Nie mam ulubionego zespołu, ale za to mam ulubionego piosenkarza, a jest nim Shawn Mendes <3

12. Masz jakieś zainteresowania?
Śpiewanie i granie w tenisa ziemnego.

13. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Najbardziej nie lubię tego jak są chamscy, albo jak cały czas muszą kogoś obgadywać.

14.  Co cenisz w ludziach?
Cenię to jeżeli są przyjacielscy i życzliwi.

15. Jak ocenisz się w jednym zdaniu?
Jestem bardzo nieśmiała, przyjacielska, ale potrafię być czasami niestety wredna.

Dobrze, i to chyba już na tyle :)
Dziękuję, że pisaliście te komentarze i za to, że jest was coraz więcej na moim blogu. Bardzo się cieszę z tego powodu :)
To do następnej soboty !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz